Ahad, 14 November 2010

Tempahan dari jauh............

posto2......wife aku terima sampul surat,"dia kata nama abg nie,kenapa abg tak bagi tau aku ada surat akan sampai"....sememangnya aku yg terlupa pesan pada wife aku...maklumlah kerja tengah banyak.....Maklum lah barang di order dari MADE IN JITRA...
bila aku tengok surat tu tertera nama Azman Abu Hassan....aku terus tersenyum semangnya barang aku dah sampai....walaupun kami tidak pernah berjumpa ,dengan peredaran masa dan teknologi kami kenal melalui Facebook, masa aku tu add melalui biras ku Rajasly(Abon)...dari situ lah aku mengenal Azman Abu Hassan...apa2 aku dan Rajasly(abon) akan pergi ke langkawi untuk bercuti pada bulan 12 ni...aku harapkan dapat ar singgah jitra jumpa org yang bernama Azman Abu Hassan.......
apa2 pun Stall Baru belum siap...pembukaan gerai lokasi baru terpaksa di tangguhkan...selepas Hari Raya Aidil Adha....



1 ulasan:

  1. ooo..biras abon rupanya hahahaha...
    Walau tak pernah berjumpa tetapi teknologi telah memberi kemesraan kepada kita ..bukan sekadar beronline kosong tapi kita boleh bertukar-tukar pendapat dalam perniagaan...

    BalasPadam